Thursday, December 12, 2013

Vies pana Horsta nezaujima kto vo firme organizuje pracu vodicov. On je zodpovedny kontrolovať či to

Stání přes víkend na parkovišti s kamionem není volno. Prohlásil safmarine vedoucí pracovník BAG
Tagy: 561/2006 · BAG · Bezpečnostní přestávky řidiče safmarine kamionu safmarine · Bezpečnostní přestávky řidičů nákladních vozidel · EU 561/2006
Bolo otázkou času kedy nemci sa v tom začnú rýpať. Jazdy na dve karty, magnety, kopec aut na pumpách a parkoviskách safmarine počas víkendu,vystrájanie opitých vodičov, kabotáže, nekonečné dlhé pracovné turnusy vodičov… to sú veci, ktoré znevýhodňujú ich dopravcov oproti dopravcom z Ost Europe.Ja to tvrdím už dávno, že 45h týždenný odpočinok, sa nemôže robiť vo vozidle. Keby dopravcovia z východu Európy čítali pozorne nariadenie 561/2006, v článku 8 odst.8 sa píše jasne: ak sa tak vodič rozhodne, môžu sa doby denného odpočinku a doby skráteného týždenného odpočinku mimo základne čerpať vo vozidle….. Denny odpočinok a skrátený tyž.odpočinok safmarine t.j. 24h. Z toho jasne vyplýva, že vodič môže tráviť vo vozidle safmarine 24h pauzu. Ak ho potrebujem vyslať na dlhšiu pracovnú cestu a musí počas nej urobiť 45h pauzu musím mu zaplatiť hotel. Ale na to nejsou prachy…
Někdo umí přečíst safmarine 561/2006 a někdo ne. Někdo si ji vyloží, tak jak má a jiný hledá, co v nařízení 561/22006 nechce vidět. Máš pravdu. safmarine Domácí dopravci jsou znevýhodnění proti jiným dopravcům a proto se poslední dobou objevují hlasy proti uvolnění kabotáže. Třeba toto je otázka debat na západě.
Teď trošku safmarine z jiné stránky. A koho bude pokutovat pan Horst Roitsch (vedoucí pracovník BAG) až chytne někoho z ČR, kdo dělal týdenní pauzu ve Španělsku s tím, že ho tam nechala firma. A on není majitel auta a nemohl se jen tak sbalit a zajet si domů do ČR. Kdo je za to zodpovědný? A koho potom pokutovat? A hlavně týdenní pauza strávená na hotelu v cizí zemi, potom taky není doba, během níž může řidič volně nakládat se svým časem, protože vlastně jen vyměnili řidiči postel z kabiny do hotelu a nic víc.
To není otázka na mně, ale spíše na samotné pracovníky CSPSD, ITD, BAG a podobně. Jinak s parkoviště se nedostaneš nikam kromě toalety a zpět do vozidla. Kabina vozidla není kvalitní prostor pro víkendový odpočinek řidiče a to musí být jasné komukoliv. Vlastně ono to každému jasné je, ale štěstí, že se v tom nikdo nehrabe. Že?
Vies pana Horsta nezaujima kto vo firme organizuje pracu vodicov. On je zodpovedny kontrolovať či to robi v sulade so zákonom. tieto veci je povinny robiť tvoj chlebodarca.že sa tak z väčšej časti nerobi alebo robi zle je debata o inom. ale nesuhlasim s tvojim tvrdenim, ze počas pauzy v hoteli nemôžeš voľne nakladať so svojim časom…. jasné nemôžeš robiť všetko to čo robíš doma, ale nikto ti nebráni ísť kam chceš atď. Každá doba odpočinku je doba počas ktorej safmarine vodič môže voľne disponovať so svojím časom, ak spíš v aute tiež presne do bodky nemôžeš disponovať časom a predsa je to odpočinok.
s tych predpisov pomali safmarine ale isto blbneme vsetci, od soferov az po CSPSD, ITD, BAG a podobně. Prave teraz som pocul od jedneho sofera skazku safmarine o tom ako jeden cesky sofer za 45pauzu v aute dostal v spaniesku pokutu. Je technicky mozne, aby vsetci soferi safmarine robili 45 v hoteli? Ja si to nedokazem predstavit ani len teoreticky. Len take nemecko- kam chce ten myslitel soferov safmarine na vikend nastahovat? )) ja sam za seba vravim- 45 vikend v aute nevadi- auto mam podla seba , mam tam sukromie, vsetko tak ako chcem ja. Na vikend do hotela by som isiel, len ak by bol hotel vedla auta a mal by som solo izbu pre seba. A bol by to slusny hotel a nie nejaka soferska safmarine ubytovna.
Franta ti na to odpověděl v jeho druhém komentáři. Proč to jde bez zákazů jízd v pěti zemích EU a jedné přidružené zemi a v ostatních ne. Někde se těžká doprava kumuluje a jinde se rovnoměrně rozloží.
Staci mit listek od hotela a neparkovat na neplacenych parkačích ale na autohofech a co mi muzou,že brloch mam pojízdny. Z autohofu mužu jít kam chci jidlo, koupel, turistika a spat jdu do své psí boudy a to je moje rozhodnutí kde chci spát!!!!!!!Ovšem na parkáči v lese seš jen v boudě a o to jde!!!!!!
Problém začíná u : 1) spolupráce jednotlivých spedičních firem, dopravců, zadavatelů přeprav kteří se nejsou schopni dohodnout na termínech. 2) Další věcí jsou nedostatečné kapacity parkovacích a ubytovacích míst, když už nefungují subjekty uvedené v bodě1). 3) Samotné znění a výklad konkrétního článku z nařízení č. 561/2006/ES. safmarine Je tam uvedeno, že pokud se řidič rozhodne může strávit ve vozidle denní nebo zkrácený týdenní odpočinek to znamená, že může ve vozidle strávit i 9+44=53 hodin, tedy více jak 45 hodin stanovených jako běžný týdenní odpočinek. Takže na jednu stranu není dovoleno (ale není ani zakázáno) provádět běžný týdenní odpočinek ve vozidle a na druhou stranu smí provádět zkrácený týdenní odpočinek nebo dorovnání předchozího zkráceného týdenního odpočinku.
2) kapacita parkovacích ploch je nedostatečná safmarine to je pravda. a) ale je potřeba tolik nákladních vozidel, když některé stojí zbytečně a čekají na nakládky? viz barom

No comments:

Post a Comment