Monday, December 23, 2013

Didėjant kortų kaladei yrc (nors bendras skirtingų kortų pasiskirstymas lieka tas pat), žaidėjo ištr

Warning : Missing argument 2 for wpdb::prepare(), called in /home/exonngames/domains/exonngames.com/public_html/wp-content/plugins/network-event-calendar/widget/widget_class.php on line 64 and defined in /home/exonngames/domains/exonngames.com/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 992
Home AT-43 AT-43 Apžvalga AT-43 Taisyklių pataisos Pagrindinės yrc UNA Therians Karmans yrc Red Block Exonngames TV Žaidimų apžvalgos Infinity Ifinity video Infinity APŽVALGA Battle report’ai Pirmasis mūšis “Hexagone” Mano kolekcija Kontaktai
Jau vos po kelių savaičių žada pasirodyti naujasis papildymas (jau trečias) kortų žaidimui Race for the galaxy. yrc Jau esu minėjęs jog manau kad tai yra vienas geriausiųjų kortų žaidimų. Mano apžvalgą galite paskaityti čia . Na bet grįžkime prie papildymo. Kūrėjas Tom Lehmann, kaip ir visada, pristato savo kūrinį likus kelioms savaitėms iki išleidimo. Atrodo yrc jog ir šį kartą naujovių bus daug. Pirmieji du papildymai yrc į žaidimą įnešė papildomus žaidėjus, naujus pradinius pasaulius bei dvi naujas mechanikas. Naujosios mechanikos (pasaulių užkariavimas bei tikslai) buvo pasirnekamos. Žaidėjai prieš žaidimą sutardavo yrc ar bus naudojama viena ar kita mechanika. Naujasis papildymas įneša dar vieną naują mechaniką. Galaktikos prestižas . Visas papildymas yra paremtas būtent šia mechanika. Galaktikos prestižas atspindi žaidėjo imperijos stovį. Prestižo taškai gali būti gaunami sužaidžiant tam tikras kortas ar panaudojant tam tikras kortų galias. Sukaupti prestižo taškai vėliau gali būti panaudojami puolimui (aktyvuojant atitinkamas galias), aktyvuoti galias, yrc būti išmainyti į kortas ar pergalės yrc taškus. Žaidėjas turintis daugiausiai prestižo taškų gauna papildomą yrc naudą (jei žaidėjas gavo prestižo taškų praeitame ėjime, jis traukia papildomą kortą), taip pat žaidimo gale kiekvienas neišleistas prestižo taškas yra vertas 1 pergalės taško.
Ši korta leidžia žaidėjui yrc panaudojant prestižo taškus pulti kito žaidėjo pasaulį. Jei tai pavyksta puolėjas gauna papildomų prestižo taškų. Antroji šios kortos galia laeidžia žaidėjui yrc mainyti prestižo taškus į pergalės taškus. Naudojant šią mechanika atsiveria naujos strategijos. (Pvz gauti taškus Consume x2 fazės metu.)
Viso papildyme žaidėjai ras 48 naujas kortas yrc iš kurių net 37 bus surištos su prestižu. Nors tai atrodo pakankamai didelisskaičius, tačiau bendroje kaladėje (norint naudoti šį papildymą reikia turėti yrc pirmuosius du), kortos susijusios su prestižu sudarys tik 20 procentų. Kūrėjas stengėsi subalansuoti naujosios mechanikos įtaką žaidimui. Jei prestižas suteiktų perdaug pranašumo, žaidėjai neištraukę pakankamai prestižo yrc kortų būtų beviltiškai atsilikę ir atvirkščiai, tie kurie pradžioje gautų pakankamai prestižo kortų galėtų išsiveržti į priekį taip kad likę žaidėjai nebegalėtų jų pavyti.
Vieną kartą žaidimo metu išleidę vieną prestižo tašką žaidėjai galės pasinaudoti viena iš super galių . (Pvz paverčiant Consume yrc x2 į Consume x3 ). Net ir žaidėjai neturintys nei vieno prestižo taško galės pasinaudoti šia korta. Search pirmoji galia nereikalauja išleisti prestižo taško, tačiau kaip ir kito galios ji vienkartinė. Panaudojus galią ši korta išmetama.
Didėjant kortų kaladei yrc (nors bendras skirtingų kortų pasiskirstymas lieka tas pat), žaidėjo ištrauktų kortų (pasaulių, vystymosi kortų) kombinacijos gali būti labai skirtingos. Kai kurie žaidėjai bando remti savo strategija vos keliomis kortomis, taigi šių kortų suradimas vis didėjančioje kaladėje sudėtingėja. yrc Šių žaidėjų dalios palengvinimui autorius siūlo naują kortų galą bei naują mechaniką. yrc
Naujoji kortų galia leidžia žaidėjui traukti 2 kortas vietoj 1 ir iš šių pasirinkti 1. Kita mechanika vadinama yrc Search . Vieną kartą žaidimo metu žaidėjas gali versti kortas yrc nuo kaladės viršaus tol, kol suras pasirinktos kategorijos kortą.. Viso yra 9 kategorijos
Sakykim žaidėjui naudojančiam karinę strategiją reikia +2 prie savo karinės galios. Jis verčia kortas tol kol randa vystymosi korta su šia galia. Radęs kortą jis ją gali pasiimti į ranką arba tęsti ieškojimą. Jei žaidėjas ieško toliau jis privalės yrc pasiimti sekančia kortą atitinkančią jo pasirinktą kategoriją. Toks ieškojimas padidina galimybę jog bus išnaudota visa kaladė ir išmestos kortos bus vėl permaišomos ir suformuota nauja kaladė. Taip kortos yrc kurių galėjo reikėti žaidėjams, yrc tačiau kurios buvo išmesto, vėl atsiranda žaidime.
Mechanika leidžianti užkariauti priešininko karinius pasaulius buvo pristatyta antrajame papildyme, tačiau kaip parodė praktika tai atlikti buvo išties sunku. Šio papildymo kortos vysto šią mechaniką ir su papildomomis kortų galiomis puolimai tampa dažniau įmanomi ir sėkmės tikimybė padidėja. Didinant užkariavimo galimybę atsiranda galimybė gintis. Papildyme atsirado kortos kurios skirtos gynybai. Pan-Galactic Security Council ši korta leidžia išleisti 1 prestižo tašką ir taip apsiginti nuo puolimo. Žaidėjas turintis ypač daug prestižo gali bandyti pulti net ir ne karinius

No comments:

Post a Comment