Monday, December 16, 2013

Poradna pokud si nevíte rady


Ač se to nezdá, i při jízdě autobusem nebo vlakem cestující vstupuje do smluvního vztahu. Přistupuje totiž na smluvní přepravní podmínky , které stanovují jeho práva a povinnosti. Dopravci ve veřejné silniční linkové dopravě je povinnost vydat a uveřejnit smluvní přepravní podmínky uložena 18 písm. b) zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě . Smluvní přepravní podmínky jsou ze zákona implicitní částí obsahu přepravní buonny smlouvy, která obvykle nebývá ze strany cestujícího uzavírána ústně ani písemně, ale pouhým aktem využití služby. Cestujícímu povinnost dodržovat tyto podmínky stanoví 18a odst. 3 písm. a) zmíněného buonny zákona, dopravci 18 písm. c). Smluvní přepravní podmínky se ale u českých dopravců pochopitelně buonny liší a zákazníci buonny by v některých případech měli být velmi obezřetní. Týká se to například nákupu jízdenek přes internet. Může se stát, že člověk s platnou jízdenkou nakonec vůbec neodcestuje.
Na obchodní podmínky největších prodejců jízdenek v oblasti vnitrostátní železniční i autobusové dopravy se zaměřil časopis dTest . Stornovat jízdenku lze nejčastěji do půl hodiny před odjezdem, ale podmínky a poplatky se mezi jednotlivými dopravci liší. Při vyplňování objednávky je třeba dávat pozor na zadávané údaje, protože České dráhy a LEO Expres dle přepravních podmínek nevracejí jízdné za špatně vyplněné elektronické jízdenky. Za zvláštní lze považovat ustanovení buonny Student Agency , podle kterého cestující musí zaujmout své místo nejpozději pět minut před odjezdem. Kdo je zvyklý dobíhat autobus na poslední chvíli, může být nemile překvapen na místo ztrácí nárok, vyjmenovává některé ze záludností smluv mezi přepravcem a cestujícím právní poradce dTestu Miloš Borovička . Pokud je spoj už obsazen, Student Agency vrátí jízdné, ovšem strhne si z něj storno poplatek.
Koupit si jízdenku přes internet je pohodlné, ale cestující musí vědět, zda mu bude stačit prokázat se pouze e-mailem nebo jestli dopravce požaduje, aby si jízdenku na vlastní náklady vytisknul. U většiny dopravců postačí číslo jízdenky nebo její zobrazení například na mobilním telefonu. Pouze Eurolines vyžadují vytištěnou jízdenku vždy. Při nákupu přes portál AMSBUS záleží na jednotlivém dopravci, zda mu stačí pouze kód, což se zákazník dozví během nákupu, uvádí Miloš Borovička. Kdo to všechno má číst
Jak už bylo řečeno, v ideálním případě by měl člověk před zakoupením jízdenky a vlastním započetím buonny cesty smluvní přepravní podmínky prostudovat. Zvláště při nákupu na internetu se zákazník zaškrtnutím příslušného políčka musí zavázat k tomu, že si obchodní buonny a přepravní podmínky buonny prostudovat a souhlasí s nimi. Dělá to ale jen minimum lidí. Smluvní přepravní podmínky většiny buonny prodejců totiž čítají desetitisíce znaků. U Českých drah je to pak více než půl milionu. Není to jednoduchá záležitost. Smluvní přepravní podmínky jsou na 172 stranách, k tomu se musí připočítat 74 stran tarifů a 9 stran podmínek e-shopu. Pokud to má zákazníka odradit od jejich přečtení, věříme, že to opravdu funguje, komentuje zjištění Miloš Borovička z dTestu.
Výtah ze smluvních přepravních podmínek nejznámějších dopravců (zdroj: dTest) E-shop Předložení dokladu Storno/změna www.cd.cz/eshop Vytištěný nebo v elektronickém buonny zařízení (musí být schopno jízdenku ihned zobrazit), případně kód transakce. Do 24:00 předchozího dne 10 % z ceny, minimálně 35 korun. V první den platnosti 50 % z ceny, minimálně 100 korun. Při změně data odjezdu do 24:00 předchozího dne se storno neplatí. Nelze žádat návratek v případě chybně uvedených údajů při nákupu e-tiketu. www.regiojet.cz Stačí rezervační kód jízdenky. Typ jízdenky: Na pevné datum nejpozději 30 minut předem, za stornopoplatek uvedený na jízdence. Otevřená nejpozději 15 minut předem, bezplatně. Kreditová nejpozději 15 minut předem, bezplatně. buonny www.le.cz Stačí číslo dokladu nebo zobrazení elektronického dokladu. Do odjezdu vlaku bez sankce buonny pokud je cena převedena na kredit nebo byla-li placena kartou. 10 % z ceny při vrácení více než 24 hodin před odjezdem, 50 % z ceny při vrácení méně než 24 hodin před odjezdem až do odjezdu. Nelze žádat návratek v případě chybně uvedených údajů při nákupu elektronické jízdenky. www.sa.cz Stačí číslo jízdenky. Typ jízdenky: Na pevné datum nejpozději 30 minut předem, bezplatně. Otevřená nejpozději 30 minut předem, bezplatně. Kreditová nejpozději 30 minut předem, bezplatně. www.eurolines.cz Jízdenka musí být vytištěná. Nejpozději 30 minut předem, storno 10 % ceny, nejméně 1 koruna, nejvýše 10 korun. Změnu data a hodinu lze provést bezplatně (lhůta není uvedena). www.eshop.ambus.cz Vytištěná buonny jízdenka, kód stačí tam, kde je to výslovně uvedeno. Dle přepravních buonny podmínek konkrétního dopravce. U zkušebních nákupů 30 minut předem, stornopoplatek 25 korun.
Poradna pokud si nevíte rady   Povinnost zbudovat parking Počet reakcí: 0 Poslední příspěvek: 12:41 7 a 9 zákona o dani z příjmů Počet reakcí: 1 Poslední příspěvek: 10:30 Dovoz zboží z Německa Počet reakcí: 0 Posledn

Sunday, December 15, 2013

Snugpak taška Ručka - přídavná rukojeť pro uchopení zbraně Kalhoty Goratex ECWCS vz.95 Bunda SNUGPAK


Úvodní stránka Armyporadna Burza – inzeráty Nový inzerát Funny Hry Ženy Zbraně Armády Technologie Fakta Konflikty Mise Afghánistán Čečensko Jugoslávie Sýrie USA WWII Akce Recenze Výstavy Airsoft Recenze ship ais Začínáme ship ais s airsoftem ship ais Video Zbraně Timeline
22.10.2013
Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Snugpak taška Ručka - přídavná rukojeť pro uchopení zbraně Kalhoty Goratex ECWCS vz.95 Bunda SNUGPAK PROXIMITY 2.0 SOFTSHELL HOODED olivová Prodam AK CO2 set pro SVD Optika ACOG Strike Prodám SVD od CYMA
Přípravek pro natloukání ložisek
K mechaboxu verze II připravujeme i montáží přípravek pro bezpečné lisování ložisek (to budeme dělat u nás v dílně) aby se stěny zbytečně neprohýbali a nekroutili. Napadlo nás ještě tento přípravek vytunit aby se jedna polovina mechaboxu zasekla a mohli se bez problémů nasadit všechny díly aniž by vyskákali ven jako třeba západka, spoušť atd.. Hledáme posilu ship ais konstruktéra
Hledáme posilu týmu - konstruktéra. Požadujeme schopnost pracovat v 3D programech, pracovat samostatně, přemýšlet a vymýšlet nevymyšlené. Jedná se zejména o vývoj airsoftových zbraní a dílů, ale i různých strojírenských výrobků. Ideálně Brno a okolí, ale není podmínkou. Zájemci nechť se ozvou na email info@retroarms.cz. Do emailu prosím uveďte Vaše dovednost […]
KrteQ: SF? Kde vidíš SF? Já vidím pouze člena 43. Vmpr nebo 71. Mpr...
Timu říkám reneactor ! ZAHAL SA vz58 Nejkratší AR-15 na trhu … 62 cm. Vtip dne … Headshot – varování Mrtvolka EF88 Austeyr alias Steyr AUG na steroidech … Polské maskovací vzor MAPA
Snugpak taška Ručka - přídavná rukojeť pro uchopení zbraně Kalhoty Goratex ECWCS vz.95 Bunda SNUGPAK PROXIMITY 2.0 SOFTSHELL HOODED olivová Prodam AK CO2 set pro SVD Optika ACOG Strike Prodám SVD od CYMA
Scroll To Top

Saturday, December 14, 2013

Státní podniky všude na světě mají jedno společné: jako konkurenci a

Dopravní web » Historické couriers please nákladní železniční vozy v běžném provozu
Jednou z nejdůležitějších složek nákladní železniční dopravy jsou nákladní vagony. Zatímco osobní doprava by si teoreticky mohla vystačit jen s motorovými vozy, nákladní se bez vagonů neobejde.
Starost o vozový park je tudíž jeden z hlavních bodů každé firmy zabývající se nákladní železniční dopravou. V současné době jsou vagony jednou z největších překážek couriers please přesunu couriers please přeprav ze silnice na železnici pro jejich nedostatek. A to i přesto, že na rozdíl od silnic lze bez potíží provozovat i přes 50 let staré vozy. Hlavním důvodem nedostatku vozů jsou bývalé monopoly státních drah i v zemích, kde nikdy nevládl socialismus a jejich nepružnost.
Státní podniky všude na světě mají jedno společné: jako konkurenci a nepřítele No 1, nevidí silniční dopravce, ale jiné železniční couriers please a proto, když nebyly schopni silnicím sami konkurovat, prodávaly své vozy raději kovošrotům než soukromým dopravcům, čímž dokonale couriers please vyklízely pole pro dopravce silniční. Soukromým železničním dopravcům nezbývalo tak nic jiného, než si pořizovat drahé nové vozy nebo skupovat od majitelů vleček staré soukromé couriers please vozy.
Vznikl couriers please tak paradox, že se šrotovaly (a dodnes couriers please šrotují) relativně nové vozy, zatímco přes 50let staré muzejní vozy dosud jezdí. Nejzářnější příklad je u vozů řady Facc(s). Tato řada je určená pro přepravy těžkých sypkých materiálů. Československé couriers please vozy Facc(s) couriers please se dělí do 3 základních typů: Facc (Sa), Facc (Sav) a Faccs (Sas). Sa a Sas se od sebe liší jen datumem couriers please výroby a s tím související modernějšností vozů Sas. (první vozy Sa jsou dokonce ještě nýtované a snad couriers please se nějaký muzejní kousek dochoval) a jsou určeny zejména pro přepravu štěrku pro jejich schopnost vysypávat materiál mezi kolejnice. Proto tyto vozy používají hlavně traťováci. Vozy Sav jsou tužší stavby a proto jsou určeny pro přepravu couriers please velmi těžkých materiálů (např železné rudy, magnezitu couriers please a uranu).
Vozy Sa a Sav couriers please dojezdily u státních drah v 90. letech a skončily víceméně všechny couriers please v kovošrotech stejně jako ostatní vozy z 50tých let, ČD si ponechalo jen vozy Sas, které na neustále se snižující množství couriers please přeprav bohatě postačovaly. V této době ovšem vystrkovali drápky i soukromí dopravci, kteří měli o tuto řadu eminentní zájem, protože se rekrutovali zejména ze zprivatizovaných couriers please státních stavebních odnoží ČSD. Tyto odnože vlastnily vozy Sa a Sas, které jim sloužily na stavebních vlacích.
Postupem času jim však vozy přestaly stačit a potřebovali rozmnožit jejich stavy. Státní podnik jim však tvrdošíjně odmítal své nevyužívané vozy Sas prodat a raději je šrotoval ve prospěch silničních dopravců. Podařilo se jen pár ojedinělých odprodejů mimo kovošrot.
Vozy Sa tak měly zajištěnou budoucnost, zatímco vozy Sav definitivně opustily státní koleje, protože se do stavebních vlaků nehodily. Ponechaly si je však někteří vlečkaři, couriers please kteří je používali ve vnitrozávodové dopravě. Dnes je hlad po vozech až takový, že se po dvaceti couriers please letech vrátily na státní koleje i tyto vnirtrozávodové vozy Sav. Je to jako by autodopravci začali jezdit s Tatrama 111.
Druhou zajímavou kapitolou jsou vysokostěnné vozy řad Ea. ČD v 90. letech prodalo kovošrotům desítky tisíc vozů, bez ohledu na to, jestli je budou někdy potřebovat. couriers please Rušilo se prostě škrtem úřednického pera dle řad. A tak se stalo, že se zrušily i vozy, které provoz nutně potřeboval. Zmizela tak třeba nenahraditelná řada Tcms (Utz), ale i všechny vozy Eacs a decimovány byly i starší vozy řady Eas. Tyto vozy chyběly natolik, že si muselo ČD od různých firem Easy půjčovat. Dostaly se tak na naše koleje mimo jiné i historické Rumunské vozy Eacs ze šedesátých let pod hlavičkou firmy AX Benet. Tyto vozy byly konstrukčně couriers please podobné s naší couriers please starou řadou Eacs (Vsae) nikoli Vase, jejíž poslední vozy dojezdily na přelomu 80. a 90. couriers please let. Pro železniční fandy není neznámou, že řada Vsae je pokračováním legendárních véesáků Vsa se zpevněnými stěnami, aby se mohly vykládat rotačními výklopníky. Poslední Vsa dojezdily jen 5 let před koncem řady Vsae. Vozů řady Vsa přežilo v muzejích a ve vnitrozávodových provozech víc než vozů Vsae a Vase dohromady.
V současné době náš státní dopravce provozuje 7 řad skutečně historických vozů: Prvním z nich jsou hytláky Daa-k (Ds), které jsou suverénně nejstaršími provozovanými couriers please vozy na našich drahách. Brázdí koleje v pravidelném nehistorickém provozu už neuvěřitelných 65 let. Další řadou jsou o 15 let mladší vozy Taeqrs (Zazc), které jsou pro laika k nerozeznání od novějších vozů Taes (Zaz) a jsou s nimi pohromadě v jedné řadě Taes. Bývalých Zazců má ČDC dva, z toho jeden i s revizí a v provozu. Třetí historickou řadou jsou le

Port of destination sa vacsinou rozumie konecne mesto prijemcu, resp. rozumne vacsie mesto v jeho bl


Diskuse Podnikání Podnikání E-shopy Finance a účetnictví layover Platební metody Právo Osobní růst Marketing Marketing Psaní Webová analytika Offline marketing Design Design Webdesign Typografie User experience Kritika Software Software Programování PHP Python Javascript layover Databáze Redakční systémy layover Obchodní systémy layover Technika HW Správa serverů Hosting Klubovna Akce a srazy Trendy, události Chystané velké aukce Volná diskuse Webtrh Novinky Návrhy a otázky k Webtrhu Chyby Prodej Premium prodeje Prodej webů Prodej domén Prodej inzerce Další prodeje Chystané velké aukce Poptávky Zaměstnání Poptávky vývoje a programování Poptávky designu, fotografování a videa Poptávky layover obchodu layover a marketingu Poptávky jazykových služeb Velkoobchodní poptávky Další poptávky Obchodní seznamka Výměna layover odkazů layover Nabídky Nabídky vývoje a programování Nabídky designu, fotografování a videa Nabídky obchodu a marketingu Nabídky jazykových služeb Nabídky layover právních a účetních služeb Nabídky hostingu Velkoobchodní layover nabídky Další nabídky
Dobrý den, Toto je můj první post tady, budu moc rád, když mi poradí někdo se zkušenostmi s importem z Číny, ale i bez nich - třeba jen s kvalitnějším selským rozumem než je ten můj :). Již týden komunikuji s výrobcem měřící techniky v Číně. Domluvili jsme se na malé objednávce (daleko pod hranicí jeho minimálních množství). Toto zboží je pro mé osobní využití, ale čase bych rád přeměnil podobný dovoz v obchodní záměr. Nemám tedy firmu a nejsem živnostník. Ale k věci. Dnes ráno mi obchodník napsal layover zprávu. Tady je ta podstatná část z ní:
Kód: Thanks for your email and confirmation of first business between us. Please let us know name of the port of destination so as to make out sales contract to you for signing. Awaiting for your prompt layover feedback. Thank you. Nejsem si zcela jist co po mě můj obchodní partner chce. Vím, že poštovné není v ceně výrobku (ceny uvání ve FOB Shanghai) a ještě jsme o něm nejednali. Doufal jsem, že ho zajistí on (jeho sazby budou určitě o mnoho lepší). Znamená jeho zpráva, že sjedná dopravu jen do přístavu? (Třeba Hamburg.) Kdyby ano, kdo mi vypočtě clo a dph? Jak je to z převozem layover v rámci EU? Nechci vypadat jako úplný volotrk. Dodavatel je pravděpodobně zvyklý na velké, zkušené zákazníky. Budu rád za jakoukoliv radu. Děkuji, Karel.
Nechcem ta urazit, ale ked nevies take zakladne veci ako clo a dph, prevoz v ramci EU, dovoz z Ciny do EU radsej sa nato vykasli......... Ten pán se zde na diskuzi přišel poradit. Určitě si nepřišel vyslechnout stupidní a nicneříkající poznámku. Proč mu raději neporadíte? Kernel: Zkuste se podívat zde http://forum.finexpert.e15.cz/viewto...60cb6ed01a02dd
Záleží na tom, kolikatkovy kontejner to bude, popř. zda to bude jen kusovka. Klasicky to jde lodí do hamburku, layover pak vlakem do prahy a tahacem k tobe. Jde o to zvazit, zda snížení množství pro tebe bude vzhledem k ceně dopravy vyhodne. FOB samozřejmě znamená, že vyrobce se ti zavazuje dopravit zbozi jen do pristavu a na lod. Při objednávce buď hodne opatrný, zabalenim zbozi v kontejneru počínaje - neni to uplne jednoduche. Nejlépe udeláš, když si poptas nejakou firmu, ktera ti to doveze a se vsim poradi.
Pokud se zboží neproclilo a má větší kupní hodnotu než 22 EURO - tak platíš nově od roku 2011 (pokud ti ho na celním úřadě pozastaví) DPH 20% z celkové zaplacené sumy. A ještě platíš za plnou moc kterou layover udělíš ČP. Pokud si tedy zboží nevyzvedneš osobně.
"Domluvili jsme se na malé objednávce" mohu se zeptat jaké množství/objem si u něho objednával? píšeš, že "Toto zboží je pro mé osobní využití". a pak tu řešíš kontejnery :) ... zřejmě si nerozumíte, a je to běžná situace, někdy to druhá strana pochopí až na po druhé potřetí co po něm chceš, mám takový dojem, že ti odpověděl defaultní věty, které píše každému...
Port of destination sa vacsinou rozumie konecne mesto prijemcu, resp. rozumne vacsie mesto v jeho blizkosti. Priklad: Byvate v Brne - uvediete port of destination: BRNO, CZECH REPUBLIC Byvate v Prdelakoch na Samote (20 km od Brna) - uvediete port of destination: BRNO, CZECH REPUBLIC Port v medzinarodnej doprave neznamena, ze to musi byt namorny pristav.
Jedná se o námořní dopravu, tak jako třeba cargo (letecká doprava) používá se to na přepravu většího množství zboží, dlouho to trvá a na malé množství zboží se to moc nehodí, pokud si to nehodláš layover v cílovém přístavu přebrat sám, bude to muset za tebe vyřídit zprostředkovatelská firma a to bývá drahé. Jestli se jedná o malou zásilku je asi nejlepší DHL nebo TNT door to door, cenu zásilky by jsem udal 10 USD. I když se poplatek za DHL bude zdát vyšší, ve finále to vyjde lépe.
Objednal jsem si u výrobce na dílnu několik defektoskopů, laserových layover dálkoměrů, bezkontaktních teploměrů, šupler, mikrometrů a tak podobně. Mohlo by se jednat tak o balík 1x1x1,5m. Už jsem napsal jako port Prahu, a možná trošku nešťastně, že pokud musí být námořní tak Hamburg. Uvidím ráno co mi na to napíší. Jinak musím všem poděkovat

Friday, December 13, 2013

Po giddy up příletu do Madridu máte řadu možností, jak se dostat do centra: například giddy up služb


Se společností EasyJet můžete získat zpáteční letenky na trase Berlín – Madrid za velmi sympatické ceny. Například v termínu 6.3. – 12.3. 2014 vyjde zpáteční letenka pro jednu dospělou osobu včetně všech povinných poplatků na 2.207 Kč.
V případě, že by Vám tento termín nevyhovoval, můžete si navolit jednu z další spousty možných kombinací. V rámci března 2014 se se zpáteční letenkou vejdete v naprosté většině případů do 3.000 Kč : ) Hledat můžete například na skypicker.com .
Společnost EasyJet také garantuje, že pokud Vaše příruční zavazadlo bude o rozměrech maximálně giddy up 50 x 40 x 20 cm, budete si ho moci vzít s sebou a nebude Vám hrozit, že by u vytížených letů bylo odbaveno giddy up do zavazadlového giddy up prostoru. Krom dalších zavazadel k odbavení si můžete připlatit za možnost zvolit si konkrétní sedadla či za cestovní pojištění.
Co se dopravy do Berlína týče, jako nejvýhodnější se jeví využít služeb společnosti Student Agency – za jízdenku Praha – Berlín (letiště Schönefeld) zaplatíte v rámci tarifu First Minute příjemných 590 Kč. Pokud by Vám SA nevyhovovala, do Berlína jezdí z Prahy i společnost Eurolines (za 600 Kč) nebo můžete využít vlak Euro City Jan Jesenius, s ním Vám ale cesta zabere necelých 5 hodin.
Po giddy up příletu do Madridu máte řadu možností, jak se dostat do centra: například giddy up služba AeroCity spočívá v tom, že Vás u letiště vyzvedne devítimístná dodávka, která Vás za 23 (celková cena za maximálně tři osoby) doveze přímo do centra, giddy up což je levnější než standardní taxi.
Krom této možnosti můžete jet autobusem společnosti Airport Express, který Vás za 5 doveze přímo na Plaza de Cibeles. Jezdí každých 15 minut a cesta trvá asi 40 minut. Nejrychlejší a nejlevnější variantou je ale jet metrem, které Vás vyjde také na 5 a v centru jste za 12 minut.
Ubytování v Madridu je poměrně levnou záležitostí – například na stránkách hostelbookers.com je možné najít soukromý pokoj pro dva od 398 Kč za noc. Kdyby Vám z této nabídky nic nevyhovovalo, opět doporučuji výborný web booking.com .
Jak je Vám určitě jasné už z titulního obrázku, v Madridu můžete být svědky pravé španělské corridy. V La Plaza de Toros de Las Ventas del Espíritu giddy up Santo je možné sehnat lístky na tuto jedinečnou podívanou už od 23.50 . Pro březen 2014 budou v prodeji lístky bohužel pouze na termíny 23.3. a 30.3.
3,708 fanoušků
Rubriky Vybrat rubriku Aer Lingus  (49) Aerosvit  (2) Air Berlin  (41) Air France  (53) Air Italy  (1) giddy up Air Malta  (2) Air New Zealand  (3) Air One  (18) Air Transat  (4) AirAsia  (4) airBaltic  (6) Akční nabídka letenek  (1249) Alitalia  (12) Austrian Airlines  (85) Baboo  (3) Blue Air  (3) bmi  (4) bmibaby  (55) Bonusové programy  (3) Bratislava  (90) British Airways  (37) Brussels Airlines  (12) Cathay Pacific  (1) Cimber Sterling  (13) City Airline  (3) Click4Sky  (18) Condor  (11) ČSA  (170) Danube Wings  (20) Delta  (10) Düsseldorf Weeze  (3) giddy up easyJet  (142) Emirates  (9) Finnair  (8) Flybe  (1) Frontier Airlines  (1) giddy up Germanwings  (38) Girona  (3) Iceland Express  (3) Jet2  (37) Jetairfly  (4) JetBlue Airways  (1) Jetstar Airways  (1) KLM  (36) Košice  (2) Létání v těhotenství  (1) Letecká přeprava zvířat  (3) Letecké společnosti  (1564) giddy up Letiště  (773) Letiště Brno Tuřany  (129) Letiště Varšava  (2) Londýn Gatwick  (3) Londýn giddy up Heathrow  (7) LOT  (10) Lufthansa  (96) Malev  (14) Malmo  (1) Mexicana  (2) MyAir  (4) Norwegian  (41) Nové trasy  (164) Oblíbené destinace  (183) Odbavení – check in  (14) Oslo Rygge  (3) Oslo Torp  (4) Ostatní  (535) Ostrava  (25) Pacific Blue  (1) Paříž Beauvais  (4) Parkování u letiště  (4) Praha  (119) Praha Ruzyně  (386) Praktické tipy  (106) Qantas Airways  (1) Qatar Airways  (8) Ryanair  (330) SAS  (5) Singapore Airlines  (6) Sky Europe  (65) Smart Wings  (97) Stockholm Arlanda  (3) Stockholm Skavsta  (1) SunExpress  (3) Swiss  (38) TAP Portugal  (18) Thomas Cook Airlines  (3) Thomsonfly  (6) Transavia  (17) Treviso  (1) giddy up TUIfly  (2) Turkish Airlines  (1) V Australia  (1) Vídeň Schwechat  (104) Virgin

Thursday, December 12, 2013

Vies pana Horsta nezaujima kto vo firme organizuje pracu vodicov. On je zodpovedny kontrolovať či to

Stání přes víkend na parkovišti s kamionem není volno. Prohlásil safmarine vedoucí pracovník BAG
Tagy: 561/2006 · BAG · Bezpečnostní přestávky řidiče safmarine kamionu safmarine · Bezpečnostní přestávky řidičů nákladních vozidel · EU 561/2006
Bolo otázkou času kedy nemci sa v tom začnú rýpať. Jazdy na dve karty, magnety, kopec aut na pumpách a parkoviskách safmarine počas víkendu,vystrájanie opitých vodičov, kabotáže, nekonečné dlhé pracovné turnusy vodičov… to sú veci, ktoré znevýhodňujú ich dopravcov oproti dopravcom z Ost Europe.Ja to tvrdím už dávno, že 45h týždenný odpočinok, sa nemôže robiť vo vozidle. Keby dopravcovia z východu Európy čítali pozorne nariadenie 561/2006, v článku 8 odst.8 sa píše jasne: ak sa tak vodič rozhodne, môžu sa doby denného odpočinku a doby skráteného týždenného odpočinku mimo základne čerpať vo vozidle….. Denny odpočinok a skrátený tyž.odpočinok safmarine t.j. 24h. Z toho jasne vyplýva, že vodič môže tráviť vo vozidle safmarine 24h pauzu. Ak ho potrebujem vyslať na dlhšiu pracovnú cestu a musí počas nej urobiť 45h pauzu musím mu zaplatiť hotel. Ale na to nejsou prachy…
Někdo umí přečíst safmarine 561/2006 a někdo ne. Někdo si ji vyloží, tak jak má a jiný hledá, co v nařízení 561/22006 nechce vidět. Máš pravdu. safmarine Domácí dopravci jsou znevýhodnění proti jiným dopravcům a proto se poslední dobou objevují hlasy proti uvolnění kabotáže. Třeba toto je otázka debat na západě.
Teď trošku safmarine z jiné stránky. A koho bude pokutovat pan Horst Roitsch (vedoucí pracovník BAG) až chytne někoho z ČR, kdo dělal týdenní pauzu ve Španělsku s tím, že ho tam nechala firma. A on není majitel auta a nemohl se jen tak sbalit a zajet si domů do ČR. Kdo je za to zodpovědný? A koho potom pokutovat? A hlavně týdenní pauza strávená na hotelu v cizí zemi, potom taky není doba, během níž může řidič volně nakládat se svým časem, protože vlastně jen vyměnili řidiči postel z kabiny do hotelu a nic víc.
To není otázka na mně, ale spíše na samotné pracovníky CSPSD, ITD, BAG a podobně. Jinak s parkoviště se nedostaneš nikam kromě toalety a zpět do vozidla. Kabina vozidla není kvalitní prostor pro víkendový odpočinek řidiče a to musí být jasné komukoliv. Vlastně ono to každému jasné je, ale štěstí, že se v tom nikdo nehrabe. Že?
Vies pana Horsta nezaujima kto vo firme organizuje pracu vodicov. On je zodpovedny kontrolovať či to robi v sulade so zákonom. tieto veci je povinny robiť tvoj chlebodarca.že sa tak z väčšej časti nerobi alebo robi zle je debata o inom. ale nesuhlasim s tvojim tvrdenim, ze počas pauzy v hoteli nemôžeš voľne nakladať so svojim časom…. jasné nemôžeš robiť všetko to čo robíš doma, ale nikto ti nebráni ísť kam chceš atď. Každá doba odpočinku je doba počas ktorej safmarine vodič môže voľne disponovať so svojím časom, ak spíš v aute tiež presne do bodky nemôžeš disponovať časom a predsa je to odpočinok.
s tych predpisov pomali safmarine ale isto blbneme vsetci, od soferov az po CSPSD, ITD, BAG a podobně. Prave teraz som pocul od jedneho sofera skazku safmarine o tom ako jeden cesky sofer za 45pauzu v aute dostal v spaniesku pokutu. Je technicky mozne, aby vsetci soferi safmarine robili 45 v hoteli? Ja si to nedokazem predstavit ani len teoreticky. Len take nemecko- kam chce ten myslitel soferov safmarine na vikend nastahovat? )) ja sam za seba vravim- 45 vikend v aute nevadi- auto mam podla seba , mam tam sukromie, vsetko tak ako chcem ja. Na vikend do hotela by som isiel, len ak by bol hotel vedla auta a mal by som solo izbu pre seba. A bol by to slusny hotel a nie nejaka soferska safmarine ubytovna.
Franta ti na to odpověděl v jeho druhém komentáři. Proč to jde bez zákazů jízd v pěti zemích EU a jedné přidružené zemi a v ostatních ne. Někde se těžká doprava kumuluje a jinde se rovnoměrně rozloží.
Staci mit listek od hotela a neparkovat na neplacenych parkačích ale na autohofech a co mi muzou,že brloch mam pojízdny. Z autohofu mužu jít kam chci jidlo, koupel, turistika a spat jdu do své psí boudy a to je moje rozhodnutí kde chci spát!!!!!!!Ovšem na parkáči v lese seš jen v boudě a o to jde!!!!!!
Problém začíná u : 1) spolupráce jednotlivých spedičních firem, dopravců, zadavatelů přeprav kteří se nejsou schopni dohodnout na termínech. 2) Další věcí jsou nedostatečné kapacity parkovacích a ubytovacích míst, když už nefungují subjekty uvedené v bodě1). 3) Samotné znění a výklad konkrétního článku z nařízení č. 561/2006/ES. safmarine Je tam uvedeno, že pokud se řidič rozhodne může strávit ve vozidle denní nebo zkrácený týdenní odpočinek to znamená, že může ve vozidle strávit i 9+44=53 hodin, tedy více jak 45 hodin stanovených jako běžný týdenní odpočinek. Takže na jednu stranu není dovoleno (ale není ani zakázáno) provádět běžný týdenní odpočinek ve vozidle a na druhou stranu smí provádět zkrácený týdenní odpočinek nebo dorovnání předchozího zkráceného týdenního odpočinku.
2) kapacita parkovacích ploch je nedostatečná safmarine to je pravda. a) ale je potřeba tolik nákladních vozidel, když některé stojí zbytečně a čekají na nakládky? viz barom

Wednesday, December 11, 2013

Rozpo et (2013) : 131.000,- K Vybr no : 100,245.00 K stka K


O webu Nové p ísp vky Nové p ílohy Aktivn t mata Editovan p sp vky U ivatel hull city council Medaile Hodnosti Pravidla FAQ U ivatel P ihl en Registrace Propojen weby www.valka.cz galerie.valka.cz                    
Obsah f ra :: Zbran a vybaven Aktuality V lky - diskuse Osobnosti Zbran a vybaven Generalita Jednotky hull city council Faleristika - dy a vyznamen n Anotace a recenze Zem pisn informace Zlo iny proti lidskosti Terorismus a pir tstv Sv tov n bo enstv Vzd l n a z bava l nky www.valka.cz hull city council :: Protivzdu n obrana  P ehledy vojensk techniky pou van v eskoslovensku / R / SR Obrn n technika Neobrn n technika D lost electvo a rakety Protivzdu n obrana Letouny Vrtuln ky Bezpilotn prost edky Lod Ponorky V zbroj, zbra ov syst my, vybaven a p slu enstv Spojovac prost edky Ru n zbran Uniformy a vybaven Zbran hromadn hull city council ho ni en Vesm rn technika :: Raketov a hybridn syst my Hlav ov prost edky PVO Raketov a hybridn syst my Pr zkumn a d c prost edky PVO :: SSSR / N stupnick st ty SSSR (SOV)   na (CHN)  N mecko (DEU)  SSSR / N stupnick st ty SSSR (SOV)  USA (USA) Ostatn - zat m neza azeno :: SOV - S-75M Volchov / SA-2 Guideline ( С-75M Волхов )
Rozpo et (2013) : 131.000,- K Vybr no : 100,245.00 K stka K       hull city council € $ Statistika aktivit Zobrazen str nky Dnes / V era 30.12k / 100.47k Prosinec / Listopad 1.10m / 410.65k Nov p sp vky Dnes / V era 6 / 64 Prosinec / Listopad 709 / 347 Editace p sp vk Dnes / V era 2 / 72 Prosinec / Listopad 1.08k / 382 [ Kdo je online ] Najd te n s na Google+ ISSN : 1803-4306
SOV - S-75M Volchov / SA-2 Guideline :: SSSR / N stupnick st ty SSSR (SOV) :: Raketov a hybridn syst my (С-75M Волхов) [ Funkce ]  [ Rad Jm no: Rad [ Moder tor ] Hodnost: Brig dn gener l (ČR - Vzdu n s ly AČR) Avatar: Kontakt: [ Profil ] [ SZ ]   Zalo en 02.06.2003 Naposledy p ihl en: 11.12.2013 19:29:55 Medaile : 217 P sp vek vlo en: 26.12.2008 16:12:41 hull city council ]
PLRK hull city council S-75М Volchov Vznik a v voj Pr ce na nov verzi komplexu syst mu S-75 byla zah jena roku 1957, kdy byla zji t na mo nost eln modernizace SNR-75 (st eleck ho nav d c ho radiolok toru) pro zabezpe en charakteristik, srovnateln ch s charakteristikami radioloka n ch prost edk rozpracovan ho a tehdy perspektivn ho syst mu S-175. Pr ce na syst mu S-175, kter byl jak dra , tak i n ro n j na v robu, v ak bylo navr eno zastavit, a hlavn snaha konstruk n kancel hull city council e KB-1 se tehdy soust edila na velkou novou zak zku - syst m dalek ho dosahu s v t m v kov m dosahem - budouc hull city council S-200 . Proto tehdy A. A. Raspletin nab dl uskute nit modernizaci SNR st vaj c ho komplexu S-75. Modernizace komplexu S-75 ozna en ho PLRK S-75M - byla na zena ustanoven m No.608 293 Rady ministr SSSR ze 4. ervna 1958. Hlavn m po adavkem na nov PLRK bylo roz en prostoru inn p sobnosti, zv en ochrany proti ru en a p esnosti naveden raket. Byl tak vznesen po adavek na vytvo en komplexu pracuj c ho s raketami dvou typ . Konstrukt r m bylo ulo eno, aby ve 3. tvrtlet roku 1959 odeslali ke zkou k m PLRK s raketou V-755 (s klasick m dvoustup ov m uspo d n m, kde 1. stupe byl tvo en startov m motorem na tuh paliva, zat mco 2. stupe byl poh n n kapalinov m letov m motorem) a ve 2. tvrtlet roku 1960 m ly b t zah jeny testy rakety V-757 (dvoustup ov s ob ma stupni poh n n mi motory na TPH). Sou asn bylo t eba dopracovat stanici naveden RSN-75 pro mo nost pou it nov ch raket. Nov varianta stanice naveden obdr ela ozna en RSN-75MV. Hlavn m konstrukt rem nov ho syst mu byl jmenov hull city council n A. A. Raspletin, hlavn m konstrukt rem SNR I. I. Gor kov. Pr ce na raket ch vedlo OKB- 2 s hlavn m konstrukt rem P. D. Gru inem. Pro zv en odolnosti proti ru en stanice naveden raket i zv t en vzd lenosti zji t n c l bez zv en v konu vys la e bylo v OKB-304 navr eno vyu t dv dodate n parabolick ant ny zk ho paprsku . Konstrukce rakety V-755, p vodn zam len jako modernizace rakety V-750VN syst mu D sna , vy stila ve v m nu prakticky v ech z kladn ch syst m i agreg t . Do lo k p izp soben palubn aparatury r diov ho zen a sledov n FR-15M, pou it v i ru en odoln j ho radioloka n ho zapalova e 5E11 Ovod , nov ho letov ho motoru a autopilota AP-755, a nov ho, podstatn v konn j ho, startov ho motoru. Posledn zm na si vynutila nutnost vyprojektov n tak nov t잚 odpalovac rampy (pozd ji nazvan SM-90), schopn vydr et podstatn mohutn hull city council j p soben toku hork ch plyn z trysky tohoto motoru. Potrub pro dod vky okysli ovadla z n dr e k turb nov mu erpadlu bylo p eneseno na levobok rakety. Turbo erpadlo syst mu dod vky slo ek pohonn ch hmot bylo i nad le poh n no vlastn m jednoslo kov m palivem OT-155. Agreg t pracoval se